fredag 12 juni 2009

Bok beställd!

Har nu varit inne på  amazon och beställt denna bok. Har sett den på flera bloggar och i dag slog jag till. Längtar och väntar att den skall dimpa ner i min brevlåda. 

En annan sak som jag väntat på denna vecka är "Matilda" en liten mus som skapats av fröken Elsa

Lilla Matilda kom i tisdags inslagen i en liten rosa ask, och hon var så söt! nu sitter hon i min stickkorg och betraktar min garnsamling som sakta men säkert växer.  Skall nog virka en liten tröja till henne så att hon inte fryser nu när det blivit lite kyligare väder.  (Skall lägga upp en bild på henne när hon  kommit i ordning)

Ha en trevlig och inte allt för regnig helg
Pom






















4 kommentarer:

  1. Den boken ser helt underbar ut.

    SvaraRadera
  2. Jag har också sneglat på denna bok. Du får berätta vad du tycker om den! Hoppetossa

    SvaraRadera
  3. Jag gillar verkligen blomboken. Man blir glad av att bara se omslaget :)

    SvaraRadera
  4. Det där är min absoluta favoritbok. Jag vill göra allt i den! Gillar man att virka blommor är den nästan ett måste.

    SvaraRadera